Întrebări frecvente
✨ Din ce sunt confecționate cărțile? Ce dimensiuni au?
Cărțile sunt în totalitate cartonate, materialul are o calitate superioară și integrează sistemul pentru înregistrare/redare vocală.
Dimensiunule sunt de 22 CM/22 CM
✨De câte ori pot să mă înregistrez?
Cartea conține 8 butoane care permit înregistrarea (câte unul la fiecare două pagini). Te poți înregistra de câte ori este nevoie pentru a obține rezultatul dorit.
✨Putem să ne înregistrăm mai multe persoane?
Desigur, singura condiție este să citiți clar, într-o încăpere fără alte zgomote.
✨Cum mă asigur că cineva sau chiar copiii nu înregistrează "peste"?
Am conceput un sistem care blochează înregistrarea; după expedierea comenzii o să primiți pe WhatsApp un video cu instrucțiuni detaliate.
✨ Cât timp pot înregistra?
Fiecare buton poate înregistra/reda până la 60 de sec. Așadar cartea are capacitatea totală de a înregistra/reda 8 minute.
✨Ce se întâmplă dacă se descarcă bateriile? Se pierde înregistrarea?
Nu! Chiar dacă bateriile sunt descărcate, înregistrarea rămâne. Pur și simplu introduceți alte baterii iar înregistrarea anterioară va fi redată.
✨ Cât de ușor este pentru copii să folosească funcția de redare (apăsarea butonului)?
Este foarte simplu! Pentru funcția de redare apăsarea este de tipul touch (asemenea tastării pe ecranului unui smartphone).
✨ Pentru ce vârstă sunt potrivite cărțile?
Aceasta este o întrebare mai dificilă. Povestea se adresează copiilor mai mici, însă datorită funcției speciale a acestor cărți, am întâlnit diverse situații: părinți/bunici care se înregistrează și o oferă copiilor, adulți care se înregistrează și o trimit prietenilor care locuiesc în altă țară, copii mai mari care s-au înregistrat pentru a face o bucurie bunicii/mamei, adulți care vor să aibă înregistrată vocea părinților. Sinceră să fiu, și mie mi-ar fi plăcut sa am o carte din care să aud vocea bunicii mele și am 37 de ani 😁
✨Cât costă cărțile, de ce și ce includ?
Prețul cărților este de 149 Ron. La setarea prețului au fost luate în calcul costurile pentru fabricarea lor (care nu a fost facilă, integrând sistemul de înregistrare/redare), costuri de depozitare / site/ domeniu / facturare/ plăți / ambalare, etc.
Ține de perspectiva fiecăruia...149 Ron pot reprezenta o cină în oraș, poate o noapte de cazare la munte/mare sau o carte cu funcție de înregistrare și redare vocală😊
Pe lângă carte, o să primești și bateriile AAA, pentru că știm cât de frustrant este să nu poți încerca un produs pentru că îi lipsesc bateriile😁
✨ În cât timp vine comanda?
Acesta este un proiect de familie și ne dorim să rămână așa. Termenul general de livrare este de 1-2 zile lucrătoare.
Pentru alte întrebări vă stăm la dispozitie (Instagram / Facebook sau email: irina@eloega.ro)
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, Elefantul ELO și Egreta EGA (eloega.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.