Înregistrez vocea direct în carte sau vă trimit dvs. înregistrarea?

Înregistrați dvs., direct în carte. Fiecare pagină are un buton integrat, marcat prin trei dungi roșii. Aceste butoane permit înregistrarea vocii direct în carte și apoi redarea vocală din interiorul acesteia.


De câte ori pot să îmi înregistrez vocea? Dacă am greșit și vreau să înregistrez din nou?

Cartea are integrate 8 butoane plate care permit înregistrarea vocii și apoi redarea acesteia. Fiecare buton are o capacitate proprie de înregistrare așadar își pot înregistra vocea mai multe persoane dragi. Poți înregistra de câte ori dorești, până ce vei obține rezultatul dorit.


Din ce sunt confecționate cărțile? Ce dimensiuni au?

Cărțile sunt în totalitate cartonate (hardcover), materialul are o calitate superioară și integrează sistemul care permite magia. Dimensiunule cărții sunt de 22 cm/22 cm (220mm/220mm)


Pot mai multe persoane să își înregistreze vocea în aceeași carte? 

Desigur! În fiecare familie există mai multe persoane îndrăgite, știm asta! Fiecare butonaș are o capacitate proprie de înregistrare așadar la fiecare filă își poate înregistra glasul (și mesajul) o altă persoană.


Cât timp pot înregistra?

Fiecare buton poate înregistra până la 1 minut. Capacitatea totală de înregistrare a cărții este de 8 minute.


Ce se întâmplă dacă se descarcă bateriile? Se pierde înregistrarea?

Nu! Chiar dacă bateriile sunt descărcate, înregistrarea rămâne stocată în carte. Pur și simplu introduceți bateriile noi iar ultima înregistrare va fi redată. Acesta este poate cea mai mare calitate a cărților noastre - odată cu trecerea anilor, cărțile se vor transforma într-un suvenir prețios de familie, păstrat din generație în generație, un suvenir care înglobează mesajele transmise cu multă iubire de către cei dragi.


Cât de ușor este pentru copii să folosească funcția de redare (apăsarea butonului)?

Este foarte simplu! Pentru funcția de redare a vocii, apăsarea este de tipul touch (asemenea tastării pe ecranului unui smartphone).


Pentru ce vârstă sunt potrivite cărțile?

Aceasta este o întrebare mai dificilă. Poveștile în sine (textul) se adresează copiilor însă datorită funcției speciale a acestor cărți, am întâlnit diverse situații: părinți/bunici care își înregistrează mesajele și o oferă copiilor, adulți care vor să aibă înregistrată vocea părinților lor, copii mai mari care și-au înregistrat mesajele pentru a face o bucurie bunicii/mamei. Sinceri să fim, și nouă ne-ar fi plăcut sa avem o carte din care să auzim vocea bunicilor noștri și evident, suntem adulți.


Cât costă cărțile, de ce și ce includ?

Prețul unei cărți este de 219 RON.

La setarea prețului au fost luate în calcul costurile minime pentru susținerea acestui proiect. 
Pe lângă carte, o să primești și bateriile, pentru că știm cât de frustrant este să nu poți încerca un produs pentru că îi lipsesc bateriile😁


Cum înregistrez?

Atât înregistrarea vocii cât și redarea acesteia se fac prin intermediul butonaselor integrate în carte. La momentul expedierii o să îți trimitem un video cu instrucțiuni detaliate, pas cu pas.


Ce reprezintă #eloega?

#eloega este un proiect de familie (doi adulți și trei copii), conceput într-o căsuță oarecare din Sibiu. Ne-am dorit să făurim o carte pentru copii, cu adevărat personalizată, care să cuprindă cele mai iubite voci, pentru fiecare familie în parte!

Fiind o idee nouă pe piață (de a integra un sistem care poate înregistra vocea într-o carte fizică) am reușit să o înregistrăm la O.S.I.M.(Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci), fiind acum protejată de lege.

Numele #eloega a venit ca o prescurtare a primei noastre cărți (Elefantul ELO și Egreta EGA).


În cât timp vine comanda?

Termenul general de livrare este de 1-2 zile lucrătoare, pe teritoriul României și de 2-4 zile lucrătoare pe teritoriul Germaniei.

Pentru alte întrebări vă stăm la dispozitie la numărul de telefon: 0757 993 800 , pe rețelele de socializare: Instagram / Facebook sau email: irina@eloega.ro


Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.


Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.